Slö dag

Vaknade som vanligt kring 12-snåret idag (håller seriöst på att sova bort min sista tid i Valencia för att återhämta mig efter Barcelona) och har bara hunnit med lite parkhäng i Turia, lunch och att svara på diverse mail. Ligger i sängen och det enda jag har lust med är att läsa min nyinköpta bok Man in the dark av Paul Auster (som för övrigt verkar minst lika lovande som de andra böckerna jag läst av samma författare). Men vet ni vad? Det gör inget om jag vill vara slö idag. Behöver det också, efter att ha gått sönder fötterna den senaste veckan av turtistande och shopping. Dessutom vankas det avskedsfest ikväll och lite vila skadar inte inför det. Inte bara jag som åker hem de närmaste dagarna. Hejdå, hejdå, hejdå hela helgen.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0