Det är väl torsdag idag?

Har precis kommit hem från en liten sväng på stan efter en lugn och ledig dag. Måndag, tisdag, onsdag och torsdag har inneburit joggingrunda på morgonen, stund i solen, lite parkhäng, middag, fönstershopping, lite ritande med mina nyinköpta färgpennor... hm, vad mer? Måste erkänna att jag är aningen lost i ledigheten just nu. Men det är i alla fall torsdag idag, vilket innebär att vi åker till Barcelona imorgon bitti. Klockan fem. Vilket innebär att det bara blir en kort liten sväng till tapashänget med skolan ikväll. Ska mest dit och säga hej och säga hejdå till lite folk som ska lämna Valencia. Så ja, det jag ska göra nu är att packa lite grejer inför imorgon. Borde gå ganska fort. I förvirringens namn kommer jag faktiskt inte på något annat att skriva just nu. Återkommer nästa vecka helt enkelt, när jag är tillbaka i Valencia.

Ha en underbar helg där hemma och till er som kommer att träffa Trisse så skulle jag vilja be er att hälsa från mig och ge honom ett grattis-på-nioårsdagen-kli under hakan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0