En sista hälsning från Spanien

Sitter i min säng med hörlurarna i och lyssnar på musik. Bra musik, som bara förstärker sentimentaliteten den sista natten på Pérez Galdos. Och ja, de senaste dagarna har varit minst sagt känslomässigt förvirrande, med ömsom hemlängtan och ömsom redan total saknad av Valencia och alla dess invånare. Många avsked, men också några trevliga röster hemifrån som gör att jag kommer känna mig välkommen. Snurrigt, men det som är bra i allt är att jag redan bokat biljetten, packat väskan och inte har något annat val än att åka hem imorgon. Och åååå, det ska bli fint också!

Och till er i Lund: vi ses ju redan på torsdag eller fredag!


Barcelona-bild tagen av Ulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0